Lang gewacht.... - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Familieroor2019 - WaarBenJij.nu Lang gewacht.... - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Familieroor2019 - WaarBenJij.nu

Lang gewacht....

Door: Harry

25 Juli 2019 | Nederland, Veendam

Nog 1 nachtje thuis en dan gaat onze vakantie eindelijk van start. Niet zomaar een vakantie die we onlangs hebben bedacht maar zoals velen al wel weten een vakantie met een enorme voorbereidingstijd. Meer dan 800 dagen geleden op 26 april 2017 hebben we het plan opgevat om nog 1 keer met z’n allen naar Canada te gaan. De vakantie in 2016 was een groot succes en nodigde uit om nog eens te organiseren. De hele voorbereiding liep goed tot bijna het laatste moment waarop de gezondheid van Vincent ons noodzaakte de vakantie te annuleren. Wetende dat we alsnog de reis naar Canada wilde maken hebben we vooruit gekeken en voor 2019 de organisatie opnieuw opgezet. Inmiddels een lang verhaal maar we hebben het allemaal beschreven. De hele lijst lees je in:

Dusdanig veel tekst waardoor we hebben besloten het daadwerkelijk verslag van de vakantie 2019 in een nieuwe site te gaan zetten.
De komende periode zullen we nieuwe avonturen gaan beleven. Doordat we elke dag kort verslag doen, kan onze reis op afstand digitaal worden gevolgd. Ook kunnen we het zelf later allemaal nog eens herbeleven door de verslagen te lezen.
Voor nu de koffers pakken, thuis alles controleren om morgen netjes achter te laten en dan rond 18.00 uur op naar Hotel Ibis voor de overnachting. Onderweg langs Wolvega bij familie die de komende periode de verzorging voor Daisy op zich zullen nemen. Afscheid nemen en door. Zaterdag kunnen we de dag iets later de dag starten om uiteindelijk toch nog een lange dag te hebben met veel wachten en vooral veel zitten.

• 25 Juli 2019 - 17:46

Louise Den Besten:

Een goed begin...., dus het halve werk zou er al opzitten....? Ik wacht af.